POM start procedure voor nieuwe Algemeen Directeur

Huidig algemeen directeur Erwin Lammens geeft na een loopbaan van 33 jaar de fakkel door. De POM zoekt dan ook een opvolger die leiding zal geven aan een enthousiast en dynamisch team van een 10-tal medewerkers: experten, projectmedewerkers en administratieve krachten.

U zal dé verantwoordelijke schakel tussen het POM-team en het beleid zijn. Je staat in voor het plannen, organiseren, coördineren en opvolgen van de dagelijkse activiteiten binnen de POM.

Dat betekent:
- het opstellen en ontplooien van een strategie voor de POM;
- het financiële kader waarbinnen de POM opereert beheersen, bewaken, en desnoods bijsturen;
- het POM-team coachen en motiveren. Je schept het kader waarbinnen het POM-team projecten op een effectieve en efficiënte manier kan realiseren;
- de interne werking beheren en stroomlijnen;
- rapporteren aan en beslissingen voorbereiden voor het bestuur.

Je bent hét gezicht van de POM en dus communicatief sterk. Dat betekent het uitbouwen, behouden en aanwenden van een netwerk van zowel ondernemers als (lokale) overheden. Je bent het aanspreekpunt van een publieke KMO.
Je visie en creativiteit moeten nieuwe mogelijkheden en projecten opleveren voor de POM. Dat betekent voeling met betrokken stakeholders en kennis van de verschillende aspecten van projectontwikkeling, zowel vastgoed- als speerpuntprojecten.
Als schakel naar het beleid ben je vertrouwd met de organisatie en de cultuur van een provinciale overheid. Ook de werking van lokale en Vlaamse overheden zijn je niet onbekend. Tenslotte zijn ook werknemers- en werkgeversorganisaties je mogelijke partners.
Je beschikt over een master diploma en hebt minstens 5 jaar relevante werkervaring als verantwoordelijke en leidinggevende.

Als deze functie je aanspreekt en je voldoet aan het profiel, stuur dan je motivatiebrief met het verplicht sollicitatieformulier, een kopie van je diploma en je persoonlijk CV uiterlijk op 14 november 2021 vóór 12u  naar info@pomvlaamsbrabant.be.

Selectieprocedure en timing (onder voorbehoud):
- screening CV ’s
- thuisopdracht, tegen 12 december 2021
- mondeling gesprek, op 16 of 17 december 2021
- assessment, begin januari 2022
- beslissing, eind januari 2022

Nog vragen over de selectieprocedure:
Mevrouw Annemie Meert, managing partner – senior consultant Search & Selection +32 2 759 22 10 - +32 475 86 52 36 - a.meert@searchselection.com

Klik hier om vervolgens de vacature, de volledige functieomschrijving te consulteren en het sollicitatieformulier te downloaden.

Cookies | Privacy | Proclaimer | Toegankelijkheidsverklaring
Site by Ramdesign

Publiekrechtelijke instelling met rechtspersoonlijkheid
erkend door de Vlaamse Regering.

Cookies

Deze website maakt mogelijk gebruik van cookies die u in staat stellen om uw ervaring op onze site te personaliseren, ons te vertellen welke delen van onze website mensen hebben bezocht en ons inzicht te geven in het gebruikersgedrag, zodat we onze communicatie en producten kunnen verbeteren.

Instellingen   Info  

OK

Instellingen

Deze cookies zijn essentieel om u in staat te stellen door onze website te bladeren en de functies te gebruiken.
Deze cookies maken het mogelijk informatie op te slaan die de manier waarop een website zich gedraagt of eruitziet verandert, zoals instellingen voor uw voorkeurstaal of regio.
Deze cookies verzamelen informatie over hoe u onze website gebruikt. Deze cookies worden ook gebruikt om affiliates te laten weten of u via een affiliatie naar een van onze websites bent gekomen. Alle informatie die deze cookies verzamelen, wordt geaggregeerd en daarom anoniem.

Cookie Name  Value  ExpiresTypedescription